nu kör vi

hallå, inte bloggat på några månader .. hänt så otroligt mycket så vart jobbigt ett tag nu!
slut med pojkvännen, och det svåra är att bara leva vidare utan någon man älskar så pass mycket och desutom är ens bästa vän, men jag klarar det, det måste jag :) och igår var jag för första gången på 10 veckor tillbaka hos honom, för att fira hans lillasyster, så otroligt kul att träffa alla igen, hade ju min extra familj där, så det känns tomt att inte åka dit mer varje helg nästan,hämtade lite av mina saker jag glömt hos honom också, dock körde andreas lillasyster och hennes kompis ner andreas favorit keps i min väska ... får väl skicka den på posten eller nått. som man säger  "det som inte dödar dig gör dig starkare"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0