hårförlängning



Har satt i hårförlängning på min vän sols hår, 200 slingor i två färger, 200 rekomenderar jag att ha om man vill ha lite tjockare och naturligare hår, det kan se väldigt tunt och livlöst om man har 100 slingor i, vi hade keratin, det är det enklaste tycker jag, går snabbt och är väldigt enkelt att sätta i, och väldigt lätt att ta ur också utan att det slits på håret! jag har också satt i en ny förlängning på mig, så jag kommer snart att lägga upp bilder på mitt nya hår :) ( på bilden blir håret i orange ton längst ner, dock syns inte det i verkligheten då det är ljust. )

Tänk på detta vid keratinvaxförlängning;
- Ha ej balsam i hårbotten (på vaxet), då kan vaxet lösas upp och slingorna lossnar.
- Ha en svinhårsborste så att du kan borta på fästena, så att håret inte trasslar till sig.
- När du tvättar håret, gnugga inte schampot i hårbotten, krama in det istället.
- Fläta håret när du ska sova, för att det inte ska tova sig i onödan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0